1. Καταγραφή στοιχείων ζώων συντροφιάς. Ενημερωθείτε >>> 
  2. Επιπρόσθετα μέτρα κατά την μεταφορά οχημάτων χρήσης εναλλακτικών καυσίμων (AFVs) με Ε/Γ-Ο/Γ πλοία. Ενημερωθείτε >>>

Διαμόρφωση δρομολογίων. Ενημερωθείτε >>>

EN
Εγγραφή / Σύνδεση

Εγγραφή

Με την εγγραφή σας στην υπηρεσία Single Sign On σας καλωσορίζουμε στο ενιαίο ψηφιακό περιβάλλον της Attica Group, όπου μπορείτε να απολαμβάνετε ακόμα περισσότερα!

  • Μαζέψτε seasmiles και κερδίστε σε κάθε σας ταξίδι.
  • Εξοικονομήστε χρόνο στην ηλεκτρονική κράτηση, καθώς τα στοιχεία σας συμπληρώνoνται αυτόματα.
  • Επιλέξτε να λαμβάνετε ενημερώσεις και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα και τις εκπτώσεις μας.

Σύνδεση Μέλους

Πραγματοποιήστε είσοδο εάν έχετε κάνει ήδη εγγραφή

ή εάν είστε μέλος του SeaSmiles logo

Δήλωση Απορρήτου Single Sign On

Ενημέρωση για την Επεξεργασία Προσωπικών Δεδομένων

Εισαγωγή

Θα θέλαμε να σας διαβεβαιώσουμε ότι για την ATTICA Α.Ε. ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ (Attica Group), η προστασία των προσωπικών δεδομένων των πελατών μας έχει πρωταρχική σημασία. Για το λόγο αυτό λαμβάνουμε τα κατάλληλα μέτρα για να προστατέψουμε τα προσωπικά δεδομένα που επεξεργαζόμαστε και να διασφαλίσουμε ότι η επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων πραγματοποιείται πάντοτε σύμφωνα με τις υποχρεώσεις που τίθενται από το νομικό πλαίσιο, τόσο από την ίδια την εταιρία, όσο και από τρίτους που επεξεργάζονται προσωπικά δεδομένα για λογαριασμό της εταιρίας.


Υπέυθυνος Επεξεργασίας - Υπεύθυνος Προστασίας Δεδομένων (DPO)

Η Attica Group, με έδρα στην Καλλιθέα, Λυσικράτους αρ. 1–7 & Ευριπίδου, 176 74, email: ir@attica-group.com, τηλ.: +30 210-8919500 ενημερώνει ότι, για σκοπούς άσκησης των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων της, προβαίνει σε επεξεργασία προσωπικών δεδομένων των πελατών της σύμφωνα με την ισχύουσα εθνική νομοθεσία και τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό 2016/679 για την προστασία των φυσικών προσώπων έναντι της επεξεργασίας των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα και για την ελεύθερη κυκλοφορία των δεδομένων αυτών (Γενικός Κανονισμός για την Προστασία Δεδομένων, εφεξής «Κανονισμός») όπως ισχύει.

Για οποιοδήποτε θέμα σχετικά με την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων επικοινωνήστε απευθείας με τον Υπεύθυνο Προστασίας Δεδομένων (DPO) email στην ηλεκτρονική διεύθυνση dpo@attica-group.com ή επιστολή στην ως άνω ταχυδρομική διεύθυνση της ATTICA Α.Ε. ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ.


Πώς και γιατί χρησιμοποιούμε τα προσωπικά σας δεδομένα;

1. ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ SINGLE SIGN ON ΤΗΣ ATTICA GROUP

για την εγγραφή σας ως χρήστη στο ενιαίο ψηφιακό περιβάλλον της Attica Group ώστε να συνδεθείτε και να αλληλεπιδράτε με το σύνολο των υπηρεσιών μας ως εγγεγραμμένος χρήστης. Μελλοντικά, θα έχετε πρόσβαση σε διάφορες πληροφορίες που αφορούν την χρήση των υπηρεσιών που θα σας παρέχουμε, όπως για παράδειγμα το ιστορικό των κρατήσεων & των συναλλαγών σας, τα προγραμματισμένα σας ταξίδια με δυνατότητα τροποποίησης ή ακύρωσης αυτών, τις συναλλαγές που έχετε κάνει με την κάρτα Seasmiles εφόσον είστε μέλος του προγράμματος πιστότητας και επιβράβευσης (όπως πχ. check in εισιτηρίου, αγορές πάνω στα πλοία, εξαργυρώσεις Seasmiles) καθώς και το τρέχον status σας στο πρόγραμμα (η βαθμίδα στην οποία έχετε καταταχθεί και το υπόλοιπο Seasmiles), τα αιτήματα που έχετε υποβάλει, την πορεία τους, καθώς και ευρύτερες υπηρεσίες ταξιδιού σε συνεργασία με τρίτες εταιρείες, αλλά και προσφορές σχετικές με τις υπηρεσίες μας, είτε γενικές, είτε προσαρμοσμένες στις προτιμήσεις σας, ανάλογα με τα ενδιαφέροντά σας.

Ποια δεδομένα συλλέγουμε για τον σκοπό της εγγραφής:

Στοιχεία ταυτοποίησης και επικοινωνίας όπως ονοματεπώνυμο, ημερομηνία γέννησης, email και κινητό τηλέφωνο

2. ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

για να σας ενημερώσουμε για τα νέα και τις προσφορές μας. Εφόσον έχετε συναινέσει σε αυτό σύμφωνα με τις ειδικότερες απαιτήσεις του νομοθετικού πλαισίου, κατά περίπτωση, θα σας στείλουμε προωθητικά μηνύματα για τις ταξιδιωτικές μας υπηρεσίες, ενημερώσεις και προσφορές της Attica Group, σχετικά με προσφορές ή/και δρομολόγια των εταιριών του Ομίλου της Attica Group (πχ. Blue Star Ferries, Superfast Ferries, Hellenic Seaways, Attica Blue Hospitality) ή και τρίτων συνεργαζόμενων εταιριών, όπως για παράδειγμα τοπικές επιχειρήσεις στα νησιά, συμπληρωματικές υπηρεσίες μεταφοράς (π.χ. ταξί, ενοικίαση οχήματος, αεροπορικά) ασφαλιστικά προϊόντα που αφορούν το ταξίδι, καθώς και το δίκτυο συνεργατών του προγράμματος Seasmiles, ώστε να βελτιώσουμε την εμπειρία σας ως πελάτη. Πιο συγκεκριμένα, σε περίπτωση επιλογής λήψης εξατομικευμένων προωθητικών ενεργειών, αυτό περιλαμβάνει τη χρήση των προσωπικών σας δεδομένων με τους εξής τρόπους:

  • Δημιουργία Προφίλ Χρηστών (Profiling)

Χρησιμοποιούμε αλγορίθμους και εργαλεία ανάλυσης να δημιουργήσουμε κατηγορίες ή προφίλ, όπως ενδεικτικά και όχι εξαντλητικά: (πχ. τακτικοί ταξιδιώτες, ταξιδιώτες με ενδιαφέρον σε συγκεκριμένους προορισμούς (πχ. Κυκλάδες), πελάτες που προτιμούν προσφορές, οικογένειες, νέοι, ζευγάρια, ιδιοκτήτες κατοικιδίων κτλ. εξετάζουμε επίσης αν διαθέτετε όχημα, αν κάνετε έγκαιρα τις κρατήσεις, αν χρησιμοποιείτε κυρίως ιστοσελίδες ή εφαρμογές κινητού, ποια κανάλια επικοινωνίας προτιμάτε και γενικά τη συμπεριφορά σας, όπως αυτή φαίνεται από τις αλληλεπιδράσεις σας μαζί μας (κρατήσεις, επισκέψεις στις ιστοσελίδες μας κτλ.) με βάση τα προσωπικά δεδομένα που μας παρέχετε άμεσα ή έμμεσα. Τα δεδομένα που αξιοποιούμε περιλαμβάνουν ενδεικτικά και όχι εξαντλητικά στοιχεία όπως όνομα, επώνυμο, email, τηλέφωνο, ημερομηνία γέννησης, στοιχεία κρατήσεων (λιμένες, ημερομηνίες, τύπος εισιτηρίων, επιβάτες, οχήματα, θέσεις, καμπίνες), αγορές που κάνετε μέσω του προγράμματος επιβράβευσης και γενικά προτιμήσεις σε υπηρεσίες που προσφέρονται κατά τη διάρκεια ολόκληρου του ταξιδιού σας, είτε πάνω στο πλοίο είτε στον προορισμό σας, καθώς και συνήθειες. Επιπλέον, λαμβάνουμε υπόψη τη διαδικτυακή σας συμπεριφορά στις ιστοσελίδες και τις εφαρμογές μας. Με βάση αυτά κάθε χρήστης κατατάσσεται σε μία ή περισσότερες δυναμικές κατηγορίες, που διαμορφώνονται ανάλογα με την αλληλεπίδραση σας μαζί μας.

  • Στοχευμένο μάρκετινγκ με βάση το προφίλ των χρηστών

Κάθε κατηγορία χρήστη έτσι όπως αυτή διαμορφώνεται και συνδέεται με συγκεκριμένες στρατηγικές μάρκετινγκ, όπως ενδεικτικά προσφορές, νέα προϊόντα και ειδικές προτιμήσεις, προσαρμοσμένα στο προφίλ σας.

  •  Ανάλυση Στοιχείων Μάρκετινγκ

Χρησιμοποιούμε τα δεδομένα σας για να κατανοήσουμε καλύτερα πώς περιηγείστε και χρησιμοποιείτε τις πλατφόρμες μας, ποια προϊόντα σας ενδιαφέρουν, ποια χαρακτηριστικά προτιμάτε. Αυτό μας βοηθά να βελτιώνουμε την ποιότητα των υπηρεσιών μας, και να διασφαλίζουμε ότι η συνολική εμπειρία σας είναι λειτουργική και ικανοποιητική. Η ανάλυση αυτή βελτιώνει την επικοινωνία μάρκετινγκ και εξατομίκευση της εμπειρίας σας σε όλα τα κανάλια μας, μέσω και των ερευνών ικανοποίησης πελατών που διενεργούμε.

  • Ανάλυση δεδομένων και βελτίωση δεδομένων

Με βάση την ανάλυση των δεδομένων σας και το προφίλ σας, θα δημιουργήσουμε μοντέλα που θα βοηθήσουν στην ανάλυση, και την πρόβλεψη τάσεων. Έτσι, θα παρέχουμε ακριβείς και σχετικές υπηρεσίες με βάση τις ανάγκες και τις προτιμήσεις σας.  

Ποια δεδομένα συλλέγουμε για αυτόν τον σκοπό;

Α. Δεδομένα που μας παρέχετε απευθείας

  • Στοιχεία ταυτοποίησης και επικοινωνίας όπως ονοματεπώνυμο, φύλο, ημερομηνία γέννησης, email και κινητό τηλέφωνο κατά τη διαδικασία της εγγραφής σας στην διαδικτυακή μας πύλη, στις εταιρικές ιστοσελίδες, καθώς και στις αντίστοιχες εφαρμογές για τα κινητά
  • Δημογραφικά στοιχεία όπως η χώρα, η πόλη, η περιοχή (ΤΚ) καθώς και η προτίμηση γλώσσας όπως προκύπτουν από τη φόρμα εγγραφής στην ιστοσελίδα Seasmiles, στις επιμέρους ιστοσελίδες των brands και στις αντίστοιχες εφαρμογές των κινητών.  
  • Στοιχεία που παρέχονται από εσάς κατά τη διάρκεια των κρατήσεων σας είτε από τις ιστοσελίδες των brands του Ομίλου μας, είτε από τις αντίστοιχες εφαρμογές για κινητά, όπως ενδεικτικά, ανά κράτηση, ο αριθμός κράτησης, η ημερομηνία αγοράς, ο αριθμός εισιτηρίων, η σύνθεση της κράτησης. (πχ. αριθμός παιδιών, βρεφών, κατοικιδίων), ή αντίστοιχα, ανά εισιτήριο, οι λιμένες άφιξης και αναχώρησης, η ημερομηνία και ώρα αναχώρησης και άφιξης, το όνομα πλοίου, τα στοιχεία επιβάτη (ων), ο τύπος θέσης, ο τύπος καμπίνας, ο τύπος επιβάτη, το είδος του οχήματος, ο τύπος έκπτωσης, ο αριθμός εισιτηρίου, ο ναύλος εισιτηρίου, η χρήση της κάρτας Seasmiles, ο κωδικός ΜΑΝ. Περαιτέρω, στοιχεία που σχετίζονται με την κατανάλωσή σας εντός πλοίου και τα παρέχετε κατά τις αγορές προϊόντων από τα καταστήματα του πλοίου (πχ. υπηρεσίες αγοράς πρόσβασης στο Wifi). Πληροφορίες όπως το ιστορικό των κρατήσεων σας, τα μελλοντικά προγραμματισμένα σας ταξίδια, η βαθμίδα του Seasmiles, στην οποία έχετε καταταχθεί και το ειδικότερο status μιλίων του Seasmiles, οι προτιμήσεις σας σε συγκεκριμένες προσφορές, προορισμούς και προσφορές συνεργατών μας θα χρησιμοποιούνται για να προσαρμόζουμε τις προσφορές μας προς εσάς αναλόγως.

Β. Δεδομένα που συλλέγουμε για εσάς αυτόματα

  • Κατά την επίσκεψη σας στην ιστοσελίδα μας και στις εφαρμογές μας μέσω cookies, pixels, SDKs ή/και javascript code, γίνεται συλλογή ορισμένων πληροφοριών όπως ειδικότερα πληροφορίες για κρατήσεις που δεν ολοκληρώθηκαν, για σελίδες & αριθμό σελίδων που επισκεφθήκατε πριν την αγορά, για το χρόνο που αφιερώσατε στην περιήγηση, σε κάθε σελίδα, καθώς και για τη συσκευή περιήγησης (desktop, mobile), για τις λέξεις που αναζητήσατε, τους προορισμούς ενδιαφέροντος, τη διαδοχή κάποιων events πχ. επιλογή δημιουργίας λογαριασμού, επιλογή πληρωμής κατά την περιήγηση, για τη ροή των σελίδων που επισκεφθήκατε & πού σταμάτησε ο χρήστης την πλοήγησή του, για τις αποθηκευμένες αναζητήσεις για ένα ταξίδι, καθώς και για τα ολοκληρωμένα βήματα διαδικασίας κράτησης και το σημείο στο οποίο εγκαταλείψατε τη διαδικασία. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο συλλογής και χρήσης των cookies, δείτε την Πολιτική Cookies σχετικά. Σε κάθε περίπτωση, ταυτοποιούμε τα είδη των cookies πριν τη χρήση τους και τα ενεργοποιούμε μόνο εφόσον μας παρέχετε τη συγκατάθεσή σας σύμφωνα με το ισχύον ρυθμιστικό πλαίσιο.

3. ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΣΗΣ SEASMILES

Η ATTICA GROUP επεξεργάζεται  τα προσωπικά δεδομένα στο πλαίσιο του προγράμματος πιστότητας πελατών Seasmiles, όπως αυτά που παρέχονται κατά την εγγραφή, καθώς και τα δεδομένα που παράγονται από τη χρήση της κάρτας μέλους στο πλαίσιο συμμετοχής στο πρόγραμμα (δεδομένα αγορών εισιτηρίων και δεδομένου που προκύπτουν από τις εν πλω αγορές ή /και καταναλώσεις με την επίδειξη της κάρτας μέλους και τα οποία αντιστοιχούν σε συγκεκριμένα μίλια, κατατάσσοντας ακολούθως τα μέλη σε αντίστοιχες βαθμίδες, σύμφωνα με τους όρους και τις προϋποθέσεις του προγράμματος):

  1. για την εκτέλεση των όρων του προγράμματος επιβράβευσης Seasmiles και την παροχή των υπηρεσιών και προνομίων της συμμετοχής στα μέλη. 
  2. για την εκπλήρωση των υποχρεώσεών μας, βάσει νόμου, όπως όταν τα σχετικά δεδομένα ζητούνται από τις φορολογικές αρχές στο πλαίσιο ελέγχων ή για την εξυπηρέτηση των υποχρεώσεων και εννόμων συμφερόντων της, όπως σε περιπτώσεις υποθέσεων ενώπιον ρυθμιστικών, διοικητικών ή Δικαστικών αρχών και για τη διασφάλιση ότι το μέλος είναι ενήλικο φυσικό πρόσωπο και πληρούνται οι όροι και οι προϋποθέσεις παροχής της υπηρεσίας όπως τους έχει αποδεχθεί.

Επισημαίνεται ότι η  παροχή δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα για την εγγραφή σας στο πρόγραμμα πιστότητας Seasmiles αποτελεί απαίτηση για τη σύναψη σύμβασης.

4. ΕΠΙΠΡΟΣΘΕΤΟΙ ΣΚΟΠΟΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ της ATTICA GROUP

  • Για την επικοινωνία μας μαζί σας και τη διαχείριση της σχέσης μας με εσάς
    Ενδέχεται να χρειαστεί να επικοινωνήσουμε μαζί σας μέσω email ή τηλεφώνου για διαχειριστικούς λόγους, όπως για παράδειγμα μέσω της φόρμας επικοινωνίας που υφίσταται στο site www.attica-group.com, προκειμένου να επανέλθουμε σε κάποιο ερώτημα ή σχόλιο σας
  • Για τη συμμόρφωση με τις νομικές υποχρεώσεις
    Όταν για παράδειγμα συλλέγουμε πληροφορίες για ενημέρωση των μετόχων και πιθανών επενδυτών, δημοσιοποιούμε λογιστικές καταστάσεις, οικονομικά αποτελέσματα και λοιπές δημοσιευμένες πράξεις της εταιρίας μας στο ΓΕΜΗ, καθώς και όταν εκπληρώνουμε φορολογικές ή λοιπές εταιρικές υποχρεώσεις, που προκύπτουν από το γεγονός ότι η ATTICA Α.Ε. ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ είναι εισηγμένη στο Χρηματιστήριο Αθηνών.

 

Ποιος είναι οι νόμιμοι λόγοι επεξεργασίας των προσωπικών σας δεδομένων;

Τα προσωπικά δεδομένα που μας παρέχετε τα επεξεργαζόμαστε μόνο όταν έχουμε νόμιμο λόγο να το κάνουμε.

Νόμιμοι λόγοι επεξεργασίας των προσωπικών σας δεδομένων συνιστούν:

(α) η παροχή των υπηρεσιών που μας αναθέτετε και επιθυμείτε να λάβετε από εμάς και κατά συνέπεια η εκπλήρωση των υποχρεώσεων μας σε αυτό το πλαίσιο, καθώς η παροχή πληροφοριών κατά την υποβολή ερωτημάτων ή σχολίων μέσω της φόρμας του site www.attica-group.com.

(β) η συγκατάθεση που παρέχετε υπό τις συγκεκριμένες προϋποθέσεις που θέτει το νομικό πλαίσιο, προκειμένου να λαμβάνετε ενημερώσεις ενίοτε εξατομικευμένες εφόσον το έχετε επιλέξει μέσω διαφόρων καναλιών επικοινωνίας για προϊόντα, υπηρεσίες, προσφορές της Attica Group, σχετικά με προσφορές ή/και δρομολόγια των εταιρειών του Ομίλου της Attica Group (Blue Star Ferries, Superfast Ferries, Hellenic Seaways, Attica Blue Hospitality) ή και τρίτες συνεργαζόμενες εταιρίες.

(γ)  η διαφύλαξη και προστασία των εννόμων συμφερόντων μας για την ανάλυση στοιχείων marketing, την ενοποίηση της πληροφορίας που σας αφορά ως χρήστη, τη διεξαγωγή στατιστικών αναλύσεων σχετικά με την πραγματοποίηση κρατήσεων, καθώς και την εξαγωγή συμπερασμάτων σχετικά με την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών μας στη βάση και ερευνών ικανοποίησης πελατών.

(δ) η εκτέλεση σύμβασης αναφορικά με την παροχή υπηρεσιών και προνομίων στα μέλη του προγράμματος πιστότητας πελατών Seasmiles, τα οποία επιβραβεύονται με μίλια και προνόμια από τις αγορές τους.

(ε) η συμμόρφωση με έννομη υποχρέωση, όπως φορολογικές υποχρεώσεις στο πλαίσιο του προγράμματος Seasmiles ή όταν συλλέγουμε πληροφορίες για ενημέρωση των μετόχων και πιθανών επενδυτών, δημοσιοποιούμε λογιστικές καταστάσεις, οικονομικά αποτελέσματα και λοιπές δημοσιευμένες πράξεις της εταιρίας μας στο ΓΕΜΗ, καθώς και όταν εκπληρώνουμε φορολογικές ή λοιπές εταιρικές υποχρεώσεις, που προκύπτουν από το γεγονός ότι η ATTICA Group είναι εισηγμένη στο Χρηματιστήριο Αθηνών.

Οι χρήστες του ενιαίου ψηφιακού περιβάλλοντος της Attica Group και τα μέλη του Seasmiles προγράμματος έχουν την ευχέρεια να επιλέγουν τα κανάλια επικοινωνίας που θα χρησιμοποιεί η Attica Group για την ενημέρωση τους ή και να ζητούν τον τερματισμό της επικοινωνίας μάρκετινγκ είτε διαδικτυακά, με την αποστολή email στην ηλεκτρονική διεύθυνση dpo@attica-group.com από το email που έχουν δηλώσει στο λογαριασμό τους. Επίσης, τα μέλη μπορούν να τερματίσουν τις εμπορικές επικοινωνίες πατώντας την επιλογή “Απεγγραφή” στο τέλος της κάθε ηλεκτρονικής επικοινωνίας που λαμβάνουν.

Επιπρόσθετα σας ενημερώνουμε ότι στο πλαίσιο αυτών των δραστηριοτήτων επεξεργασίας, δεν πραγματοποιείται διαβίβαση προσωπικών δεδομένων σε τρίτες χώρες εκτός ΕΟΧ.


Πού διαβιβάζουμε τα δεδομένα

Η Attica Group διαβιβάζει προσωπικά δεδομένα σε τρίτους, με τους οποίους συνεργάζεται ή αναθέτει κατά περίπτωση την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων για λογαριασμό της, όπως: συμβουλευτικές εταιρείες που αναλαμβάνουν καθήκοντα ορισμού στρατηγικών και μετρήσεων για τη χρήση δεδομένων πελατών, εταιρείες ανάλυσης με την ειδικότητα ανάλυσης μεγάλων ποσοτήτων δεδομένων, τεχνικές εταιρίες υποστήριξης ή υλοποίησης έργων με το σκοπό της διαχείρισης και χρήσης των δεδομένων, τεχνικές εταιρίες αποθήκευσης δεδομένων στο cloud, διαφημιστικές εταιρίες/ πλατφόρμες ή πάροχοι μέσων κοινωνικής δικτύωσης ώστε να απευθύνουν στους πελάτες μας εξατομικευμένες ενημερώσεις.

Για τα δεδομένα που είναι αναγκαία για την εξυπηρέτηση καθενός από τους ανωτέρω σκοπούς επεξεργασίας που αφορούν το πρόγραμμα επιβράβευσης Seasmiles και στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων κάθε αποδέκτη, οι αποδέκτες των δεδομένων του μέλους δύνανται να είναι:

  • Οι φορολογικές, ελεγκτικές δικαστικές, ρυθμιστικές, κλπ. αρχές σε περίπτωση σχετικού ελέγχου: Ενδέχεται η ATTICA GROUP να μοιραστεί τις πληροφορίες των μελών με σχετικές υπηρεσίες, όργανα επιβολής του νόμου, κρατικές αρχές και άλλα τρίτα μέρη, όπου ο νόμος μας το επιτρέπει, για το σκοπό της πρόληψης ή του εντοπισμού εγκληματικών πράξεων, για την παροχή στοιχείων λογαριασμών πελατών κ.ά
  • Εξωτερικός συνεργάτης εάν και εφόσον παραστεί ανάγκη, ο οποίος υποστηρίζει τεχνικά την ορθή λειτουργία της πλατφόρμας διαχείρισης που χρησιμοποιούμε εσωτερικά για το πρόγραμμα πιστότητας.

Στο πλαίσιο των επιπρόσθετων σκοπών της Attica Group (σημείο 4 ως άνω), η Attica Group ενημερώνει ότι κοινοποιεί τα προσωπικά σας δεδομένα στις κρατικές αρχές και φορείς επιβολής του νόμου όταν αυτό είναι απαραίτητο για την εκπλήρωση των φορολογικών και εταιρικών υποχρεώσεων της εταιρείας, σύμφωνα και με τα προαναφερόμενα (π.χ. υποχρέωση γνωστοποίησης στοιχείων κατά την διενέργεια ενός ελέγχου από την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς).

Στις περιπτώσεις όπου  η Attica Group παραμένει υπεύθυνη για την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων και ορίζει τα επιμέρους στοιχεία της επεξεργασίας, υπογράφει ειδική σύμβαση με τους τρίτους στους οποίους αναθέτει εκτέλεση δραστηριοτήτων επεξεργασίας, προκειμένου να διασφαλίζεται ότι η επεξεργασία διενεργείται σύμφωνα με το ισχύον νομικό πλαίσιο και ότι κάθε φυσικό πρόσωπο μπορεί ελεύθερα και ανεμπόδιστα να ασκήσει τα δικαιώματα που του απονέμει το νομικό πλαίσιο.


Χρονικό Διάστημα Αποθήκευσης

Το χρονικό διάστημα αποθήκευσης των δεδομένων αποφασίζεται με βάση τα παρακάτω ειδικότερα κριτήρια ανάλογα με την περίπτωση:

Όταν η επεξεργασία επιβάλλεται ως υποχρέωση από διατάξεις του ισχύοντος νομικού πλαισίου, τα προσωπικά σας δεδομένα θα αποθηκεύονται για όσο χρονικό διάστημα επιβάλλουν οι σχετικές διατάξεις.

Όταν η επεξεργασία εκτελείται με βάση σύμβαση, τα προσωπικά σας δεδομένα αποθηκεύονται για όσο χρονικό διάστημα είναι απαραίτητο για την εκτέλεση της σύμβασης και για τη θεμελίωση, άσκηση, ή/και υποστήριξη νομικών αξιώσεων με βάση τη σύμβαση.

Το χρονικό διάστημα για το οποίο αποθηκεύονται τα εν λόγω δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα σε σχέση με την παροχή της υπηρεσίας Seasmiles διαρκεί για όσο διάστημα σας παρέχεται η υπηρεσία, έως ότου το μέλος ζητήσει την διαγραφή του από το πρόγραμμα και για όσο τυχόν απαιτείται για τη θεμελίωση, άσκηση, ή/και υποστήριξη νομικών αξιώσεων με βάση τη σύμβαση.

Για τους σκοπούς προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών (marketing activities), τα προσωπικά σας δεδομένα τηρούνται μέχρι την ανάκληση της συγκατάθεσης σας. Αυτό μπορεί να πραγματοποιηθεί από εσάς οποιαδήποτε στιγμή. Η ανάκληση της συγκατάθεσής δεν θίγει τη νομιμότητα της επεξεργασίας που βασίστηκε στη συγκατάθεση κατά το χρονικό διάστημα πριν την ανάκλησή της.

Για να ανακαλέσετε τη συγκατάθεσή σας απευθυνθείτε στον Υπεύθυνο Προστασίας Δεδομένων (DPO) της Attica Group στα ακόλουθα στοιχεία επικοινωνίας, Email: dpo@attica-group.com. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε τις επιλογές απεγγραφής, ακολουθώντας (κάνοντας click) στον αντίστοιχο σύνδεσμο (link), που υπάρχει στις ηλεκτρονικές μας επικοινωνίες.


Ποια είναι τα δικαιώματα σας σε σχέση με τα προσωπικά σας δεδομένα

Κάθε φυσικό πρόσωπο τα δεδομένα του οποίου είναι αντικείμενο επεξεργασίας από την Attica Group απολαμβάνει τα ακόλουθα δικαιώματα:

Δικαίωμα πρόσβασης:

Έχετε δικαίωμα να έχετε επίγνωση και να επαληθεύετε τη νομιμότητα της επεξεργασίας. Έτσι λοιπόν, έχετε δικαίωμα να έχετε πρόσβαση στα δεδομένα και να λάβετε συμπληρωματικές πληροφορίες σχετικά με την επεξεργασία τους.

Δικαίωμα διόρθωσης:

Έχετε δικαίωμα να μελετήσετε, να διορθώσετε, να επικαιροποιήσετε ή να τροποποιήσετε τα προσωπικά σας δεδομένα ερχόμενοι σε επαφή με τον Υπεύθυνο Προστασίας Δεδομένων (DPO) στα παραπάνω στοιχεία επικοινωνίας.

Δικαίωμα διαγραφής:

Έχετε δικαίωμα να υποβάλετε αίτημα διαγραφής των προσωπικών σας δεδομένων όταν τα επεξεργαζόμαστε με βάση την συγκατάθεσή σας ή προκειμένου να προστατεύσουμε τα έννομα συμφέροντα μας. Σε όλες τις υπόλοιπες περιπτώσεις (όπως ενδεικτικά όταν υπάρχει σύμβαση, υποχρέωση επεξεργασίας προσωπικών δεδομένων που επιβάλλεται από το νόμο, δημόσιο συμφέρον), το εν λόγω δικαίωμα υπόκειται σε συγκεκριμένους περιορισμούς ή δεν υφίσταται ανάλογα με την περίπτωση.

Δικαίωμα περιορισμού της επεξεργασίας:

Έχετε δικαίωμα να ζητήσετε περιορισμό της επεξεργασίας των προσωπικών σας δεδομένων στις ακόλουθες περιπτώσεις: (α) όταν αμφισβητείτε την ακρίβεια των προσωπικών σας δεδομένων και μέχρι να γίνει επαλήθευση, (β) όταν αντιτίθεστε στη διαγραφή προσωπικών δεδομένων και ζητάτε αντί διαγραφής τον περιορισμό χρήσης αυτών, (γ) όταν τα προσωπικά σας δεδομένα δεν χρειάζονται για τους σκοπούς επεξεργασίας, σας είναι ωστόσο απαραίτητα για τη θεμελίωση, άσκηση, υποστήριξη νομικών αξιώσεων, και (δ) όταν εναντιώνεστε στην επεξεργασία και μέχρι να γίνει επαλήθευση ότι υπάρχουν νόμιμοι λόγοι που μας αφορούν και υπερισχύουν των λόγων για τους οποίους εναντιώνεστε στην επεξεργασία.

Δικαίωμα εναντίωσης στην επεξεργασία:

Έχετε δικαίωμα να αντιταχθείτε, ανά πάσα στιγμή, στην επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων στις περιπτώσεις όπου, όπως περιγράφεται παραπάνω, αυτή είναι απαραίτητη για τους σκοπούς των εννόμων συμφερόντων που επιδιώκουμε ως υπεύθυνοι επεξεργασίας. Ο υπεύθυνος επεξεργασίας δεν υποβάλλει πλέον τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα σε επεξεργασία, εκτός εάν ο ίδιος καταδείξει επιτακτικούς και νόμιμους λόγους για την επεξεργασία οι οποίοι υπερισχύουν των συμφερόντων, των δικαιωμάτων και των ελευθεριών του υποκειμένου των δεδομένων ή για τη θεμελίωση, άσκηση ή υποστήριξη νομικών αξιώσεων

Έχετε επίσης δικαίωμα εναντίωσης ανά πάσα στιγμή στην επεξεργασία προσωπικών δεδομένων  που λαμβάνει χώρα για σκοπούς απευθείας εμπορικής προώθησης και κατάρτισης καταναλωτικού προφίλ.

Δικαίωμα ανάκλησης της συγκατάθεσης:

Όπου η επεξεργασία βασίζεται στην συγκατάθεσή σας, έχετε δικαίωμα να την ανακαλέσετε ελεύθερα, χωρίς να θιγεί η νομιμότητα της επεξεργασίας που βασίστηκε στη συγκατάθεσή σας προτού την ανακαλέσετε. 

 Για να ασκήσετε οποιοδήποτε από τα παραπάνω δικαιώματά σας μπορείτε να αποστείλετε email στην ηλεκτρονική διεύθυνση dpo@attica-group.com ή επιστολή στην ως άνω ταχυδρομική διεύθυνση.

Δικαίωμα στη φορητότητα:

Έχετε δικαίωμα να λάβετε χωρίς χρέωση τα προσωπικά σας δεδομένα σε μορφή που θα σας επιτρέπει να έχετε πρόσβαση σε αυτά, να τα χρησιμοποιήσετε και να τα επεξεργαστείτε με τις κοινώς διαδεδομένες μεθόδους επεξεργασίας. Επίσης, έχετε δικαίωμα να μας ζητήσετε, εφόσον είναι τεχνικά εφικτό, να διαβιβάσουμε τα δεδομένα και απευθείας σε άλλον υπεύθυνο επεξεργασίας. Το δικαίωμα σας αυτό υπάρχει για τα δεδομένα που μας έχετε παράσχει εσείς και η επεξεργασία τους διενεργείται με αυτοματοποιημένα μέσα με βάση της συγκατάθεσή σας ή σε εκτέλεση σχετικής σύμβασης.

Για να ασκήσετε οποιοδήποτε από τα παραπάνω δικαιώματά σας μπορείτε να απευθύνεστε στον Υπεύθυνο Προστασίας Δεδομένων μπορείτε να αποστείλετε email στην ηλεκτρονική διεύθυνση dpo@attica-group.com ή επιστολή στην ως άνω ταχυδρομική διεύθυνση της ATTICA Α.Ε. ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ.

Δικαίωμα καταγγελίας στην ΑΠΔΠΧ

Έχετε δικαίωμα υποβολής καταγγελίας στην Αρχή προστασίας δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα (www.dpa.gr) μέσω της δικτυακής της πύλης https://eservices.dpa.gr/ με τη συμπλήρωση της αντίστοιχης ηλεκτρονικής φόρμας ανάλογα με τον τύπο της καταγγελίας.


Ασφάλεια Προσωπικών Δεδομένων

Η ATTICA GROUP εφαρμόζει κατάλληλα τεχνικά και οργανωτικά μέτρα με στόχο την ασφαλή επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων και την αποτροπή τυχαίας απώλειας ή καταστροφής και μη εξουσιοδοτημένης ή/και παράνομης πρόσβασης σε αυτά, χρήσης, τροποποίησης ή αποκάλυψής τους. Σε κάθε περίπτωση, ο τρόπος λειτουργίας του διαδικτύου και το γεγονός ότι είναι ελεύθερο στον οποιονδήποτε δεν επιτρέπει να παρασχεθούν εγγυήσεις ότι μη εξουσιοδοτημένα τρίτα πρόσωπα δεν θα αποκτήσουν ποτέ τη δυνατότητα να παραβιάσουν τα εφαρμοζόμενα τεχνικά και οργανωτικά μέτρα, αποκτώντας πρόσβαση και προβαίνοντας ενδεχομένως σε χρήση προσωπικών δεδομένων για μη εξουσιοδοτημένους ή/και αθέμιτους σκοπούς. 

Αυτή η Δήλωση Απορρήτου επικαιροποιήθηκε τον Δεκέμβριο 2024. Διατηρούμε το δικαίωμα να επικαιροποιούμε αυτή τη Δήλωση Απορρήτου κάθε φορά που κρίνεται απαραίτητο προκειμένου να αποτυπώσουμε οποιαδήποτε αλλαγή στον τρόπο με τον οποίο επεξεργαζόμαστε τα προσωπικά σας δεδομένα ή στο κανονιστικό πλαίσιο. Σε περίπτωση τέτοιας επικαιροποίησης, θα αναρτούμε την πιο πρόσφατη εκδοχή της Δήλωσης Απορρήτου σε αυτό το σημείο. Οι αλλαγές θα τίθενται σε ισχύ από την ανάρτησή τους.